darooB

مطالب آموزشی پزشکی

darooB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

چای هل

1-سلامت پوست

هل دارای مقادیر باورنکردنی ویتامین و مواد معدنی و همچنین خاصیت ضد میکروبی خاصی است. ویتامین و مواد معدنی فراوان به بهبود بسیاری از مشکلات پوستی مانند آکنه ، پسوریازیس ، اگزما ، تحریک و التهاب کمک می کند. علاوه بر خواص درمانی هل ، می توانید برای تسکین سریع پوست ، آن را برروی قسمت های آسیب دیده اعمال کنید. این امر به کنترل التهاب و بازسازی سلولهای جدید کمک می کند. از این ادویه برای جلوگیری از عود بیماری ها نیز استفاده می شود.
2- بهبود سلامت قلب

آیا از فشارخون رنج می برید؟ خوب ، اکنون شما برای حل مشکلتان چای هل دارید. مصرف هل همچنین یک راه عالی برای محافظت از قلب است. این گیاه غنی از پتاسیم ، به عنوان یک گشادکننده عروق عمل می کند و یک لایه ی محافظ در عروق و رگ های خونی ایجاد می نماید. بنابراین خطر ابتلا به بیماریهای قلبی مانند آترواسکلروز ، حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش می دهد.
3- تقویت موها

هل دارای خاصیت ضد التهابی ، آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی است و در جهت کمک به سلامت مو بسیار موثر است. علاوه بر آن به ضخیم شدن و تقویت رشته های مو کمک می کند و از پوست سر در برابر خشکی و التهاب محافظت می کند و همچنین از عفونت های پوست سر که منجر به ایجاد شوره سر و در نهایت ریزش مو می شود ، جلوگیری می کند.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • سمیرا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی